16 aprilie 2008

O banală zi de miercuri, 16 aprilie 2008

Cafea dis de dimineaţă la mama acasă... discuţii vagi despre repetiţiile ei la noul spectacol pe care-l producem, "Gaiţele", în regia unui clujean foarte aşezat şi de încredere, Horaţiu Apan.

După, la ziar - am trimis înscrierea la Gala Societăţii Civile cu proiectul de teatru pentru copii "Clubul Harry cel Isteţ" cam în jumătate de oră. Din păcate avem probleme cu difuzarea la ziar, Maria, omul de bază în ce priveşte organizarea din jurul meu, e bolnavă, dar restul redacţiei e din ce în ce mai competentă, Ana, Bianca, de azi Diana, dar şi băieţii, în frunte cu Vlad, îşi fac treba din ce în ce mai bine şi mai profesionist. Cele două Andre adolescente sunt şi ele destul de active, entuziasmul general e la cote ridicate şi sper că aşa va rămâne!

La teatru - şedinţă operativă scurtă şi eficientă cu Florin şi Simona, directorii teatrului, şi cu Horaţiu. Decidem amânarea premierei pentru 13 mai (nu e zi cu ghinion! - atunci m-am născut eu... sic!)

Mai târziu am avut ceva întâlniri "de lucru" cu diverşi oameni interesanţi pe a căror susţinere mă bazez în perspectiva apropiatelor alegeri.
Liste de semnături - foarte multă lume interesată să mă ajute şi să strângă semnături. Mulţumesc frumos tuturor! (sigur uit pe cineva dacă vreau să îi numesc acum)
Din păcate vreme proastă şi nu pot "etala" standul impresionant şi fetele pentru strângerea publică de semnături, dar chiar nu mă plâng...

Cafea cu Dan şi Florin rapid, apoi masa cu Dan, asociatul meu de la ziar, omul fără de care multe nu ar fi fost posibile din ceea ce am făcut până acum...

Fac afiş şi ziar pentru competiţia de la Sâncrai, la ora 5 au fost deja printate şi trimise către client.

Discuţii cu Emil şi Adina (bani din bancă pentru materiale...) despre acţiunea de mâine - cosmetizarea curţii Colegiului Naţional Mihai Viteazul - impresionantă desfăşurare de forţe---dar despre asta vă mai povestesc în zilele următoare...

Discuţii de o oră extrem de eficiente cu cei doi calificaţi la concursul de dezbateri Fiat debate de la Ploieşti... Vlad şi Laura sunt extrem de receptivi şi foarte interesaţi de subiectele puse în discuţie...despre ONU, democraţii, naţionalism... fabulos pentru 2 adolescenţi de a X-a... sper să facă o figură frumoasă acolo...regret că nu voi merge cu ei...poate Bianca, poate Ana...

Rezolvat apă pentru competiţia de informatică de la Covasna, mâine merg să le duc vreo 50 de l. şi apa şi cărţile pentru premianţi, dar şi apa pentru "voluntarii" de la CNMV, căci vor fi cu siguranţă însetaţi (pentru ei vreo 100 de l.)

Squash cu Dan de la 19 la 19 30...super obositor, dar benefic pentru organismul amândurora...mai ales al meu care a reuşit să dea jos 16 kg din octombrie până acum... sper să continuă să o facă...

Întoarcere seara la ziar ...verificare rapidă de prima pagină...surpriză pentru Emil...sic!...

Am câştigat la xperteleven cu liderul grupei...super!

Cam multe veşti bune...să sperăm că şi mâine va fi ceva de acelaşi gen

Niciun comentariu: