31 mai 2008

HAI LA VOT!

MULŢUMESC FOARTE MULT TUTUROR CELOR CARE M-AU AJUTAT PE PARCURSUL CAMPANIEI ELECTORALE! FĂRĂ VOI N-AŞ FI REUŞIT NIMIC! AŢI FOST O ECHIPĂ FANTASTICĂ ŞI M-AŢI FĂCUT SĂ FIU MÂNDRU CĂ AM CEA MAI BUNĂ ECHIPĂ POSIBILĂ!

1 IUNIE - ZIUA ADEVĂRULUI PENTRU NOI TOŢI!

Mulţumesc

DAN
EMIL
DANI
FLORIN
CIPRI
DUŢA
DANIELA
VLADONE
COSMIN
ROGER
MARIUS
SORIN V.
RADU C.
TUDOR
LUCICA ŞI LUCIAN
RADU, ADINA ŞI LUANA
CRISTINA ŞI ADI
DNA. ANCA
LUMINIŢA ŞI COSTEL
DNA. AURORA
PĂRINTE IOAN
FLORIN V.
ŞTEFI
HORIA
GABI ŞI CSILLA
DAN ŞI GABI
VIOREL I.
DORIN P.
SUZI
LAURA A.
DANI C.
VLAD V.
BEBE U.
ADINUTZA
ALINA R.
ALINUTZA
IRNA A.
ANA P.
LAURA Ş.
MARIUS Z.
ANA B.
ADELINA A.
ANA V.
MIHAI C.
VERA D.
ANDREEA D.
ALIN B.
ANDREI H.
CRISTI V.
SERGIU B.
NICU L.
MADALINA D.
CLAU B.
DELIA U.
ALEX M.
ANCA M.
ALEX D.
VERONICA M.
ANTONIA M.
DNA ZELENA P.
SORIN O.
MADALINA C.
ALINA B.
DNA. ILEANA P.
DL. ILIE B.
OFELIA M.
CAMELIA P.
CRISTINA B.
DNA SAROLTA K.
ALEXANDRA R.
OANA C.
ROXI
TITI
DJ BLACKLIGHT
ANA ŞI BIANCA
MARIA
IOSIF
CRISTINA I., PRINŢESA MEA
şi mulţi, mulţi alţii pe care vă rog să mă scuzaţi dacă v-am uitat...

7 comentarii:

zing spunea...

Felicitari pt. demnitatea si curajul de care ai dat dovada in aceasta campanie; felicitari intregii echipe de tineri din Şcoala de Campanie pt. modul curat in care ati promovat probabil cel mai potrivit slogan politic al momentului… un brand puternic si consistent: “Să redescoperim normalitatea!”

Mădălin Guruianu spunea...

multumim mult pentru tot!

Alin Bagoly spunea...

Sunt fericit ca am putut sa dau o mana de ajutor, mai ales dupa rezultatul de ieri!A fost grozav te felicit si aici pentru postul obtinut! SI INTRADEVAR fotmam o echipa excelenta, deoarece ne cunostem limitele si posibilatile, si nu numai... toti tinem la tine, te sustinem in continuare! ALIN B.

Anonim spunea...

Da...te felicit si eu Madalin!si imi pare bine ca te-am putut ajuta, si k ne-am putut ajuta!!!din partea mea mult noroc si spor la treaba in consiliu! SA TRAIESTI!!! Clau B.

Anonim spunea...

Felicitari Madalin! Am avut si am incredere in tine! Esti un om extraordinar de la care avem de invatat foarte multe lucruri. Cum a scris si Alin "toti tinem la tine" altfel nu am fi reusit! Iti multumesc pentru ca existi! :) Alinutza

Cristi VADUVA spunea...

Cristi V. - oare la mine te refereai? :D

Eu sunt constient ca nu te-am ajutat cu nimic, oricum iti urez multa bafta si sper sa nu te lasi tras la fund de catre pleava.

Mădălin Guruianu spunea...

va multumesc tuturor...
sunt convins ca abia am facut primii pasi...vom continua in ciuda unora fixati cu gaturile strambe numai spre trecut...

cristi, sunt convins ca ai inteles cate ceva din ceea ce a fost si ca de/acum incolo vom face multe lucruri pozitive pentru comunitate IMPREUNA!