06 mai 2008

luni 5 mai, gata cu sarbatorile, incepe campania

ieri am avut o zi agitată: foto pentru campanie, mesaje şi program, dar, cel mai important este că m/am întâlnit cu oamenii care vor conta cel mai mult în această cursă de 4 săptămâni > Dan, Dani, Florin, Emil, alături de ceilalţi tineri cu care vom încerca să câştigăm la alegeri "un post de consilier pentru comunitate"...
Tot ieri am pus "piatra de temelie" a ceea ce va fi Şcoala de Campanie, adică locul în care mai mulţi tineri sunt familiarizaţi cu implicarea civică şi socială, fără să fie introduşi în viaţa politică a unui partid sau altul...
În acest moment acesta este mesajul meu: dacă vreţi să vă implicaţi şi să aflaţi cât mai multe aspecte interesante legate de o campanie electorală (creaţie, difuzare, logistică...) aştept pe oricine să-mi trimită un semn: răspuns la acest mesaj, email, sms, beep...

N-am făcut nimic de unul singur şi nici nu vreau!
Numai împreună putem reuşi!

Niciun comentariu: