25 mai 2008

week-end sportiv

zilele sportive ale oraşului au scos multă lume din casă la o mulţime de competiţii... eu am ajuns să particip la şah, 3,5 puncte din 7 posibile - ok pentru nivelul adversarilor, majoritatea membrii legitimaţi ai cluburilor din judeţ - , fotbal, echipa presei a încasat-o de la artişti cu 3 la 1, dar eu am reuşi golul de onoare şi la bowling - locul IV... dar Suzi a spălat onoarea echipei şi a ieşit pe primul loc la fete...
am asistat şi la demontrativul baschetbalistelor cu sponsorii lor şi la turneul campionilor unde reprezentantul Asociaţiei, prietenul Dan Manolăchescu, a făcut senzaţie, făcând circuitul de îndemânare: aruncat şi condus mingea, sărit şi târât, în costum de alpinist.
Un week-end plin de sport şi cu o zi de naştere...prelungită în noapte ... la mulţi ani, Cristina!

Niciun comentariu: