03 noiembrie 2008

Week/end cu teatru, bowling şi baschet

Vineri seara am văzut la Sala Studio din Sfântu Gheorghe spectacolul "Emigranţii" al Teatrului de Comedie din Bucureşti, realizat de tânărul regizor din Sfântu Gheorghe - Zakarias Zalan şi interpretat de actorii Florin Lăzărescu şi Alexandru Unguru. Comedie de substanţă - textul lui Mrozek capătă valenţe noi în funcţie de situaţia din lume, spectacolul surprinde momente din viaţa de zi cu zi a doi "emigranţi", sortiţi să fie pe rând călău şi victimă, salvator şi salvat, gazdă şi parazit... Jucat cu nerv şi concentrare, spectacolul chiar mi-a mers la suflet...

Sâmbătă a fost ziua când am luat masa la Emil, cu Adina şi Alinuţa - super mâncare "ca la mama acasă" - am discutat despre super proiectul lor legat de a treia ediţie a Festivalului de Colinde "Adolescent", iar spre seară am ajuns la bowling - cam demult nu mai trecusem pe acolo, şi s-a văzut asta la aruncări... -

Duminică a fost ziua când am făcut prima deplasare spre a le vedea pe fetele de la Baschet Club Sfântu Gheorghe la Târgovişte, cu fostele noastre sportive, Monica Brosovsky, larisa Toma şi Elena Dincă... Atmosfera de la Târgovişte a fost enorm influenţată de cei peste 100 de spectatori care au făcut deplasarea din Sfântu, cu autocare sau maşini personale... aplauzele au curs şi de o parte şi de cealaltă, dar trebuie să recunoaştem că nici o clipă nu s-a pus problema câştigătoarei... baschetbalistele din Târgovişte au dominat meciul de la început până la sfârşit...poate în ultimele 2, 3 minute ne-am apropiat la 4 puncte, în rest ne-au condus cu multe...uneori şi 16... oricum, nu e puţin lucru să observi forţa pe care o pune în mişcare în oraşul nostru un sport nu foarte popular în România cum este baschetul... NE VEDEM MIERCURI LA SALA SPORTURILOR KATI SZABO LA MECIUL DE CUPĂ EUROPEANĂ CU FRANŢUZOAICELE ! VICTORIE, FETELOR!

Niciun comentariu: