02 decembrie 2008

HORIA GRAMA, DEPUTAT DE COVASNA!

"Calculatorul" a decis > Horia Grama (PSD) este deputat în colegiul de la Întorsura Buzăului!... pe baza voturilor, cele mai multe din colegiu, este meritat locul obţinut...
Să vedem dacă vom auzi mai des de iniţiativele sale decât de cele ale fostului deputat Petre Străchinaru / PDL, care s-a retras dezamăgit de Parlamentul României... dar oare pe oamenii din zonă i-a chestionat asupra dezamăgirii lor vis-a-vis de prestaţia domniei-sale ca deputat?

5 comentarii:

Adrian T spunea...

Cu siguranta nu va fi ultima oara cand vom auzi de domnu H Grama!Este un om de nota 10!!Si in Sf.Gheorghe a facut doar ca multi dintre noi nu si-au dat seama!!!

Anonim spunea...

Sper stimate Domn...ca nu scuipi unde ai pupat mai devreme...asta vis a vis de finalul mesajului Dvs. privitor la relatia Strachinaru-ului cu alegatorii din covasna...

Mădălin Guruianu spunea...

Din nou anonimii "de serviciu"... Mesajul fiind usor abulic mi-e greu sa raspund la asteptarile tale... Unde am pupat mai inainte si unde am scuipat acum?...doar mi-am pus intrebarea daca nu e o dovada clara a nemultumirii covasnenilor fata de fostul deputat numarul extrem de mic de voturi luate in judet - sub contracandidatul de la PSD, care avea notorietate mult sub Strachinaru in zona...

Anonim spunea...

Ion Ciobanu:
Domnule Guruianu, v-am apreciat iniţial când aţi intrat în politică dar mă dezamăgiţi. Vă transformaţi într-un mic Manolăchescu, colegul dumneavoastră mai proaspăt, aservit udmr şi mafiei locale.
De la Horia Grama aveţi multe de învăţat, inclusiv din greşelile domniei sale. Mie stilul său personal nu-mi place dar nici cum aţi înţeles să-l ironizaţi în presă. Că a ripostat e normal oarecum, e om politic şi-şi apără imaginea. E totuşi omul politic cel mai important al zonei şi are multe realizări pe care unii încearcă să le minimizeze.
Cu stimă, un potenţial alegător.

Mădălin Guruianu spunea...

"omul politic cel mai important al zonei"?..."multe realizări"?

stimate domn,
l-am rugat sa ne vedem si sa punem pe masa cine si ce a facut si ce-a facut dl Grama? s-a ascuns dupa maretul "nu ma cobor sa vorbesc cu Guruianu!"...eu am un raport de activitate din care se poate vedea ce-am facut...mult sau putin dar macar e vizibil...la dl Grama...aceleasi 2 luari de cuvant intr-un an de parlamentar...jenant!