18 decembrie 2008

Surpriza de la Consiliu...



Astăzi le-am făcut o surpriză colegilor de consiliu şi, împreună cu prietenii de la Festivalul de Colinde Adolescent i-am colindat şi le-am oferit cadouri prin Moş Crăciun, aşa cum vedeţi în imaginea de mai sus...
M-am simţit excelent ca şi preşedinte de şedinţă într-un moment aşa de special cum este luna decembrie, în Ajunul Sărbătorii Naşterii Domnului şi sper că la anul ne va ajuta Dumnezeu să lucrăm împreună în favoarea locuitorilor din Sfântu Gheorghe, lăsând deoparte rivalităţile şi certurile inutile, concentrându-ne pe viitorul zonei în care trăim!
Asta nu înseamnă că nu am avut după aceste momente frumoase de la început, o şedinţă lungă şi cu destule probleme... 26 de proiecte de hotărâri pe ordinea de zi... cel mai mult m-au bucurat cele referitoare la proiectele europene sau guvernamentale la care municipalitatea va aplica în cel mai scurt timp: modernizare Şugaş Băi, acordare de locuinţe sociale şi construire de locuinţe pentru romi...
În sensul hotărârii că "Sfântu Gheorghe sprijină sportul!", am aprobat cumpărarea şi montarea unui patinoar în cartierul de lângă Piaţă şi a unuia la Stadionul Mic din Simeria, iar de la anul vom avea un festival internaţional de teatru la care Consiliul Local va acorda 200.000 lei, Consiliul Judeţean tot atât şi, surpriză, tot cu atât va contribui din surse de finanţare externe şi Teatrul Tamasi Aron... Unul dintre drumurile deschise în acest an de conducerea Teatrului Andrei Mureşanu care a reuşit peste 200.000 de lei să atragă numai din proiecte de finanţare la nivel naţional în acest an... Aşa mi se pare foarte justificat să finanţezi cultura, în momentul în care managerii teatrelor dovedesc performanţe, iar cei doi din oraş au făcut-o din plin în ultimul timp: Felicitări Florin Vidamski şi Bocsardi Laszlo!

Seara bineînţeles că am ajuns la Festivalul de Colinde...mai multe detalii pe site-ul festivalului... şi bineînţeles că vă aştept şi mâine seară la închiderea acestuia!

Niciun comentariu: