20 ianuarie 2009

DEBATE START ÎN 2009...

Luni de la 6 seara am ţinut prima şedinţă oficială a Clubului de Debate din Sfântu Gheorghe din acest an... după reuşita de la Seara Eminescu am hotărât să ne implicăm mai mult şi mai des în promovarea dezbaterilor în comunitate...

Subiecte pe ordinea de zi:

1. DEBATE LA BUCURESTI 25 IAN – OPEN – 2 ECHIPE MAX + ARBITRU!

la SPIRU HARET: DREPTUL LA VIATA PRIVATA AL ADOLESCENTILOR ESTE MAI IMPORTANT DECAT DREPTUL PARINTILOR DE A STI?

Cel mai probabil vom face deplasarea în echipa: Simina Gheorghincă, Andreea Cucu, Alex Drăgoi şi eu ca arbitru...

2. DEBATE “BIBLIA” 28 IAN – 4 DEBATERI + PUBLIC … TEMA?

Echipe: Antonia Mari / Vlad Vidican vs. Adina Stoica / Dani Cruceriu
Arbitri: Alex Drăgoi, Laura Ardeleanu şi eu

3. COMPETITIE CLUJ 31 IAN – ARBITRI & INCEPATORI

Vom deplasa 1 sau max. 2 echipe de începători şi 6 arbitri care au trecut în toamnă prin cursul de arbitaj de la Cluj...

4. CARAGIALE DEBATE INCEPUT FEBRUARIE – 4 DEBATERI + PUBLIC …TEMA?

Continuând seria autorilor celebri, la începutul lunii februarie, având în vedere că pe 1 feb aniversăm naştera lui caragiale, am hotărât să facem încă un debate demonstrativ pe tema "Trahanache, încornorat senil sau manipulator abil?"
Echipe: Simina Gheorghincă / Vlad Vidican vs. Andreea Cucu / Alex Drăgoi

5. CURSURI de augmentare a abilităţilor de debater pe toată perioada vacanţei intersemestriale cu cei care doresc să participe la regională !

Se anunţă un început de sezon foarte aglomerat...vă ţin la curent cu cele întâmplate...

3 comentarii:

Gabriela Badea spunea...

Tema este super-atrăgătoare, incitantă, iar tartorul de Caragiale trebuie musai dezbătut!...Recunosc cinstit, mi-am pus această întrebare de nenumărate ori : domnule, adică Trahanache nu vede nimic, poate fi un om chiar atât de orb? Pe de altă parte, a nu se uita că nu există om mai orb decât cel care nu vrea să vadă, în această categorie aflându-ne noi în fapt cu "Jupân" Trahanache, asta dacă-i să mă gândesc la încă un domn trecut cu nevastă tinerică şi prieteni destoinici!!!!!
Aştept cu nerăbdare confruntarea, mai ales că aş vrea să particip cu o echipă de doi debateri începători, Mădălin, te voi contacta, sper să nu fie prea târziu...

Gabriela Badea spunea...

Şi încă un lucru care mă interesează în mod special - acel curs de arbitri, se mai face aşa ceva, când şi unde?

Mădălin Guruianu spunea...

cu siguranţă nu e niciodată târziu Gabi... aştept să ne vedem...trainingurile de arbitraj se organizează anual...te ţin la curent când ne întâlnim...