Multumim pentru vorbele frumoase, Norel!

"Surpriza

Aseară am fost în Sfântu Gheorghe pentru a susține un seminar în cadrul proiectului Urmează Biblia. ”Biblia pentru adolescenți” mi-a fost tema, așa în mare. Spun ”în mare” pentru că provocarea serii a distorsionat în cel mai bun sens prezentarea mea. Am întâlnit niște copii remarcabili, care mi-au dat o poftă grozavă să le vorbesc. Pofta vine mâncând și inspirația vine vorbind unor oameni care pricep :)

Am participat aseară pentru prima dată la un meci de debate organizat de un grup afiliat la ARDOR. Să vă mai spun două cuvinte despre ce îi face remarcabili pe acești tineri de liceu. Fără doar și poate sunt talentați, înzestrați, dar am mai văzut copii înzestrați. M-a suprins plăcut documentarea, calitatea pregătirii argumentelor, seriozitatea cu care au abordat meciul și implicarea. Sunt remarcabili pentru că muncesc și se dezvoltă. Fac eforturi să crească. Pe scurt, atitudinea lor m-a impresionat mult mai semnificativ decât performanțele. Mi-au intrat la inimă..."

mai multe vorbe şi imagini despre dezbaterea de miercuri pe http://noreliacob.blogspot.com/

Comentarii