Seară Albastră de Gală


Sala Albastră a Bibliotecii Judeţene a fost arhiplină aseară la ediţia de gală a Serilor Albastre. M-am bucurat alături de organizatori de amploarea pe care o ia acest eveniment odată cu fiecare ediţie... ca de obicei am asistat la momente emoţionante şi care conving din ce în ce mai mulţi oameni că avem tineri de mare viitor în comunitatea noastră.
N-ai cum să ajungi la "Seri albastre" şi să nu-ţi rămână în minte performanţele interpreţilor, de la cei mai mici, Paul Grosar şi Andreea Dobrescu - care evoluează pe plan artistic practic văzând cu ochii, până la cei mai evoluaţi, dintre care s-au remarcat Csabi Fazakas cu a sa vioară, Sorin Aftin cu a lui trompetă şi mai ales tenorul Jozsi Balint cu a sa voce de aur...

Bravo vouă, tuturor celor care aţi cântat / prezentat / organizat! Felicitări speciale responsabililor principali: doamna profesoară Liliana Grosar şi lui Emil Pantelimon, secondaţi cu brio de Alina State, Alexandru Ujvarosi şi o echipă de 30 de voluntari! Vă mulţumesc tuturor pentru seara extraordinară pe care aţi creat-o la Sfântu Gheorghe şi vă asigur de tot sprijinul meu, ori de câte ori veţi avea nevoie, dragilor!


Amănunte suplimentare despre viitorul "tenor de aur" din Sfântu Gheorghe pe
http://balintjozsef.blogspot.com/
"L-am cunoscut pe Jozsi acum câţiva ani, pe vremea când era elev în Sfântu Gheorghe şi impresiona pe toată lumea cu vocea sa deosebită. Spun „toată lumea”, dar de fapt nu erau prea mulţi care să-l cunoască. În orice caz, o întâlnire cu el cântând era suficientă pentru a înţelege că te afli în prezenţa cuiva care are toate şansele să devină „cineva”.
Spre bucuria mea, am avut ocazia să-l aud destul de des cântând, atât în public, în cadrul programului „Seri Albastre”, dar şi în particular, la petrecerile tinerilor din Colegul Naţional „Mihai Viteazul” şi vă mărturisesc că de fiecare dată am fost impresionat de uşurinţa cu care-şi interpretează melodiile şi mai ales de forţa de transmitere a muzicii sale până în adâncul sufletului ascultătorului....
Cred, cum am mai spus, că are toate datele necesare pentru a ajunge o voce importantă în ţară şi străinătate, iar totul depinde numai de seriozitatea de care va da dovadă în pregătire în anii ce vor urma." (Mădălin Guruianu)

Comentarii