şedinţe, întâlniri, discuţii...

După conferinţa de presă cu ocazia intenţiei mele de a intra în PNL, mi-am continuat activităţile obişnuite, dar trebuie să recunosc faptul că m-a bucurat reacţia de simpatie pe care a provocat-o gestul meu...
Vă mulţumesc, tuturor şi vă asigur că nu voi uita niciodată de unde am plecat şi cu câtă încredere am fost învestit în iunie anul trecut!

Dar să continui să vă informez despre activităţile mele cotidiene, aşa cum am promis anul trecut...

Luni am participat la şedinţa Consiliului de Administraţie de la Colegiul Naţional Mihai Viteazul - importante decizii, având în vedere că scăderea numărului de elevi din anul următor înseamnă şi o reducere a numărului de profesori... cel puţin la două discipline - fizică şi muzică... au fost completate fişe, au fost acordate puncte pe baza dosarelor şi, în fine, nu e deloc o plăcere, dar doi oameni vor fi nevoiţi să-şi restrângă activitatea de cadru didactic la CNMV... pe final n-am ratat ocazia să-i ofer un trandafir şi să-i urez "La mulţi ani!" doamnei director adjunct Rădiţa Palela...

A urmat o şedinţă scurtă, dar explicativă, a Comisiei de Tineret şi Sport, cu participarea primarului, al contabilei şefe din Primărie şi a invitaţilor, dl Nemes Aron, directorul de la Clubul Sportiv Şcolar, dl. Farkas Csaba, inspectorul de specialitate de la Inspectoratul Şcolar Judeţean Covasna... la final, majoritatea celor prezenţi au fost de acord că trebuie să continuăm la nivelul Consiliului Local să găsim soluţii de cofinanţare pentru susţinerea pe mai departe a programelor desfăşurate de către CSŞ...

Am participant alături de cei 3 consilieri români la o rundă de negocieri cu colegii consilieri ai PCM, după ce săptămâna trecută am discutat în aceeaşi formulă şi cu primarul, cel care ne-a propus o variantă de buget pentru anul 2009, variantă despre care scriam chiar aici pe blog săptămâna trecută că mi se pare greu de crezut că va trece în actuala formulă... dar, de aceea există dezbateri, întâlniri, negocieri şi în fine şedinţe de comisii şi şedinţa finală din plenul C.L.... să sperăm că vom ajunge la o variantă acceptabilă pentru toată lumea...

Luni la REFLEX a fost spectacolul lui Afrim de la TAM, văzut la premieră de mine, astfel că abia maţi seara am mai fost la festival, dar n-am regretat, pentru că am văzut un spectacol bun al cehilor, nu la nivelul polonezilor, cu a lor Orestia, dar peste spectacolele budapestane, un spectacol simplu, poate chiar simplist pe alocuri, jucat cu nerv şi fervoare de cei 7 interpreţi ai "Procesului" după Kafka...

Înainte de teatru am fost la primărie unde am reuşit să-l conving pe domnul primar să participăm ca şi oraş, ca şi comunitate locală la proiectul "Ora Pământului" - joi va sosi şi anunţul oficial! - şi am avut o întâlnire de o oră cu reprezentanţi ai ONG-urilor de Tineret din Sfântu Gheorghe despre Zilele Sfântului Gheorghe... sper să colaborăm cât mai mulţi la reuşita evenimentului, pentru a ne simţi mândri ca şi oameni, ca şi comunitate şi pentru a-i primi cum se cuvine pe toţi cei care ne vor vizita la sărbătoarea noastră, de Zilele Sfântu Gheorghe, pentru a ne ura "La mulţi ani!"

... şedinţe, întîlniri, discuţii, negocieri... Să dea Dumnezeu să se vadă măcar o parte dintre rezultatele muncii noastre în viaţa de zi cu zi a voastră!

Comentarii