29 martie 2009

ORA PĂMÂNTULUI ...

la Seri Albastre am promovat mesajul "Earth Hour"





DAR ŞI PE INIŢIATORII SERILOR ALBASTRE !












Aseară s-a stins lumina timp de o oră în tot oraşul Sfântu Gheorghe - în proporţie de 80 %. Cele două imagini sunt de pe balconul unui prieten unde am petrecut "Earth Hour", la ziua lui de naştere... La mulţi ani, Lucian!









şi pentru că e sfârşit de săptămână... o carte care merită citită!



Emoţie pură. Limbaj direct. Povestire vioaie. Toate acestea le puteţi regăsi într-un roman publicat în 1968, dar apărut doar de câţiva ani în limba română: „Lăstarul meu de portocal” al brazilianului Jose Mauro de Vasconcelos.
Subtitlul cărţii este edificator: „Povestea unui băieţel care a descoperit într-o zi durerea”. Vă invit să citiţi o povestire dramatică despre viaţa de zi cu zi a unui copil din suburbii, cu momentele ei comice, dar mai ales tragice. Sărăcie lucie, pedepse aspre, neînţelegere şi nepăsare, dragoste şi apreciere, despre toate acestea şi multe altele despre viaţa unui copil maturizat forţat şi devreme...
Una peste alta. Este o carte dedicată tuturor oamenilor sensibili. Atât de sensibili încât să creadă în puterea de vindecare asupra sufletului a unui „lăstar de portocal”... Lectură plăcută, vă doresc!

2 comentarii:

Ciolitto spunea...

Un oras micut, dar care se implica. Ma bucur ca aud asta. Din pacate Sibiul nu s-a implicat in aceasta initiativa.
Eu am iesit la o plimbare prin parc si am facut cateva fotografii.

Mădălin Guruianu spunea...

tare ar fi bine dacă ai putea să mi le trimiţi şi mie... fotografiile, evident... mersi