07 aprilie 2009

Şedinţă la TAM

Am început săptămâna cu o şedinţă la Teatrul Andrei Mureşanu...

După ce am obţinut împreună cu colegii din Consilul Local cei 150000 lei suplimentare la buget, am promis că voi fi mai atent la problemele din interiorul acestei instituţii...

Cu toată dragoastea mea faţă de "transparenţă", îmi place să cred că "rufele se pot spăla în interior", iar după ce problemele esenţiale vor fi rezolvate, să dea Dumnezeu!, ar trebui ca şi personalul din T.A.M. să fie mai mult în prim-planul comunităţii...

Am considerat important să transmit mesajele de susţinere ale consilierilor români din C.L., dar mai ales dorinţa de creşrtere exponenţială a "vizibilităţii" teatrului ca instituţie, dar şi a angajaţilor săi, iar Zilele Sfântu Gheorghe sunt o ocazie deosebită în acest sens...

Niciun comentariu: