06 aprilie 2009

Week-end la Bucureşti


În week-end am fost la Bucureşti la Congresul Tineretului Naţional Liberal.
palatul parlamentului. Lume multă. Bună. Discurs electrizant al lui Crin Antonescu. (mă bucur că este charismatic şi în realitate nu numai la televizor...) Au fost alegeri pe plan naţional. Echipa nouă de conducere a TNL - Florin Alexe, preşedinte si Adrian Ştef, prim-vicepreşedinte.

Covasna a avut un singur vot în cadrul Congresului, comparativ cu o medie naţională de 5-10/filială, cu excepţia extraordinară a Braşovului, cu ale sale 30 de voturi... (conform rezultatelor obşţinute pe plan local...)

Sunt convins că în următorul interval de timp filiala locală poate creşte, atât la "seniori", cât şi la nivelul tinerilor...

Momentan, am fost delegat şef de campanie la europarlamentare pentru judeţul Covasna şi mi-am exprimat intenţia de a candida pentru postul de preşedinte al filialei locale a PNL...
Vă ţin la curent cu cele întâmplate...

Am profitat de vremea superbă şi m-am plimbat prin Parcul Herăstrău cu câţiva prieteni, "bucureşteni mai noi", studenţii din Sfântu Gheorghe, Emil Pantelimon şi Bebe Ujvarosi, sau "mai vechi", vechii mei colegi din Brăila, Camelia şi Ionuţ...

4 comentarii:

Ciolitto spunea...

Din cate stiu si cu siguranta nu gresesc, ai candidat la postul de consilier local in Sfantu Gheorghe, (candidat independent) unde ai avut un succes deplin.
Ce te-a determinat sa candidezi pentru postul de presedinte al filialei locale PNL?

Mădălin Guruianu spunea...

E o discuţie puţin mai lungă şi mai complicată, dar, pentru oamenii care m-au ajutat în campanie, iar tu eşti unul dintre ei, Sergiu, voi avea întotdeauna timp ...

1. mi-a plăcut foarte mult că Antonescu a ajuns preşedintele PNL şi mai ales mesajele sale de reformare a partidului şi implicit a clasei politice din România.

2. Mi-a plăcut dintotdeauna liberalismul, ca şi curent de gândire, ca şi opţiune de viaţă.

3. În ultimul an au dispărut din prim-planul vieţii politice partidele mici, cu mesaje extremiste, astfel încât viaţa politică s-a stabilizat şi cred că cele 3 partide au sau vor prelua în cel mai scurt timp întregul electorat din România.

4. Liberalii sunt în opoziţie, deci nu mă duc la Putere, "să primesc ceva", ci să muncesc pentru viitor.

5. Este evident singurul dintre cele 3 partide rămase care are şi va avea mesaje de deschidere pentru maghiari şi după cum ştii, este unul dintre obiectivele mele personale de prim rang o convieţuire paşnică a celor din Sfântu Gheorghe spre o comunitate adevărată...

Îţi mulţumesc pentru sprijin Sergiu şi te rog să crezi că n-am să uit nici în Consiliul Local şi nici în afara lui să mă comport apărând drepturile celor 1700 de oameni care m-au votat datorită muncii noastre comune din anul trecut, 1700 de voturi care au reprezentat aproape cât ale tuturor partidelor româneşti la un loc în Sfântu Gheorghe...
Aşa să ne ajute Dumnezeu!

Marius Caramelea spunea...

Te-am vazut si in club TWICE, Madalin...Ma bucur ca te-ai decis sa candidezi la presedentia PNL Sf. Gheorghe... si eu am facut pasul la fel ca tine din societatea civila spre PNL. Am condus o organizatie studenteasca, apoi pe cea de la CSL 6, iar acum fac parte din organizia de tineret TNL 6.Urmaresc cu atentie de aproape 2 ani de zile viata politica din Covasna pentru ca am rude in Sfantu pe care le vizitez des. Am fost impresionat de scorul tau de la locale 1699 de voturi conform www.beclocale2008.ro dar si de activitatea ta ca presedinte al comisiei pentru tineret si sport din consiliul local. Iti doresc mult succes in continuare.

Mădălin Guruianu spunea...

salut Marius,

mersi de mesaj şi de sprijin... alegerile sunt undeva prin iulie pentru postul de preşedinte...până atunci mai este cale lungă şi avem o campanie electorală în faţă, iar ca manager zonal vreau să obţinem un rezultat bun pentru PNL...

mai ţinem legătura, oricum...

baftă multă şi ţie / vouă!