03 iunie 2009

MAGICA seară de miercuri...



În tumultul ultimelor zile de campanie, n-am uitat să mă bucur de viaţă ... cu completarea că sunt convins că nu întotdeauna am reuşit un echilibru între timpul acordat vieţii publice şi celei personale, dar mă străduiesc...
Aseară am fost la concertul de adio al elevilor de la Liceul de Artă din Sfântu Gheorghe, susţinut la Biserica Evanghelică...de apreciat lăcaşele de cult care-şi deschid din ce în ce mai des porţile pentru asemenea evenimente de ţinută...
Nu am reuşit să rămân până la sfârşit, dar atmosfera a fost superbă, muzica, locaţia, dar şi tinerii, maghiari şi români deopotrivă, reuşind să creeze un ambient unic...
Aplauzele mele pentru toţi cei care au făcut posibil un asemenea eveniment şi felicitări speciale pentru Ana, Gerard, Apor, dar mai ales pentru Csabi Fazakas, alături de buchetele de flori de ieri, de la Lili, Jozsi, Alina, Călina, Emil şi de la mine... Maestre, respectele mele şi Baftă multă la Conservator!

A trebuit să fug la pauză, pentru că seara am asistat la premiera filmului "Nunta mută", în regia lui Horaţiu Mălăele... cu foarte puţină lume în sală ...
Reconfortant, plin de vitalitate...dar şi cu partea sa de tragism, filmul va rămâne una dintre producţiile de referinţă în România... Merită să-l vedeţi şi, anunţaţi-mă dacă (n-)am avut dreptate!

Niciun comentariu: