filme pentru visători...

am reuşit să văd nu unul ci două filme superbe... despre "Cartea lui Eli" - scriu într-o postare viitoare, poate chiar şi pentru "Zile şi nopţi", pentru că este o bijuterie de film!...

şi "Alice în ţara minunilor", varianta 3D, care a reuşit să mă bine dispună şi să-mi aducă aminte de cât de frumos e nonconformismul, chiar dacă efectele nu au fost atât de bine realizate ca şi la "Călătorie în centrul pământului"... povestea evident este clasică, dar departe de gândul că este doar un basm, Lewsis Carrol a reuşit acum mai bine de un secol, când a scris cartea, să ascundă o mulţime de simboluri mai mult sau mai puţin ezoterice...oricum, un film pe care îl recomand din plin, tuturor visătorilor indiferent de vârstă...

Comentarii

Grisu a spus…
Mă bucur ca propunerea mea, The Book of Eli, a fost una pe placul tău.