13 mai 2010

câte ceva despre debate...

cu toate problemele legate de finalul de sezon de la baschet, a părut că m-am ocupat n umai de acest subiect, dar revin acum şi vă spun că week-end-ul trecut l-am petrecut la Timişoara Open, impreuna cu 2 echipe de la Debate Club Sfantu Gheorghe... "avansatii" Andreea Cucu, Simina Gheorghincă şi Dani Cruceriu, au terminat pe locul 4 dupa prima yi de concurs cu o singura infrangere si 3 victorii frumoase, dar au ieşit în sferturi mai mult pe neatenţii conjuncturale, pentru că pe fond erau superiori adversarilor...dar orice amănunt este important în debate... "bobocii" Silvia Nistor, Dragoş Munteanu şi Mihai profiroiu au fost chiar "în oglindă", 1 victorie şi 3 înfrângeri, dar pentru un Open puternic era normal să se întâmple asta, mai ales că se află doar în primul an şi încă se mai află în căutare de formulă de echipă potrivită...
Le-am mulţumit pentru prestaţii, i-am felicitat, în drumul de întoarcere cu trenul n-au lipsit "Merci"... sper să fie mai bine data viitoare... am emoţii pentru că azi de la 18 este ultima întâlnire a Clubului de Debate din acest an şcolar...doar în vacanţă, fiind preconizate următoarele întâlniri în perspectiva regionalei şi naţionalelor...
ORICUM, SUNT FOARTE MÂNDRU DE EI TOŢI! BRAVO, DRAGILOR! NUMAI DE PERSEVERAENŢA ŞI AMBIŢIA VOASTRĂ DEPINDE SĂ EXCELAŢI ÎN DEZBATERI ACADEMICE SAU MAI PUŢIN ACADEMICE! ... EU SUNT CONVINS CĂ VEŢI FI VIITORII LIDERI AI GENERAŢIEI!

Un comentariu:

Livia. spunea...

Felicitari! La mai mare.:)