duminică exemplară...

după cele două acţiuni de la Arcuş - concert Csabi şi 1 mai muncitoresc, duminică a fost o zi exemplară: am luat masa cu fetele de la baschet la Hotel Atrium din Târgu Secuiesc, locul de cantonament înainte de prima semifinală cu Aradul - stres uşor, dar sper că va avea din plin o nuanţă pozitivă, în aşteptarea marelui meci de azi...

apoi m-am plimbat cu Emil şi Alina prin Natura Parc la Chichiş - drăguţ, dar cam multă improvizaţie şi praf pentru gustul meu...oricum, un loc prin care merită să treceţi,... eventual o să revin când va fi complet gata, poate îmi schimb impresia...

apoi 2 ore de debate cu una dintre cele două echipe cu care ne vom deplasa la Timişoara Open la sfârşitul săptămânii - experimentaţii Andreea, Simina şi Dani, cei 3 de la care avem aşteptări mari şi care sper că vor construi, şi în urma discuţiilor de ieri, un caz  interesant pe tema îmbunătăţirii sistemului de învăţământ din gimnaziu...marţi mă voi vedea şi cu "bobocii" Silvia, Dragoş, Mişa...

apoi, la tenis cu Radu şi Antonia, cea care ne-a bătut pe rând pe amândoi... şi o limonadă după cu Bogdan şi Cipri...şi apoi am fost să văd noul Opel al Mariei...superb!

După un asemenea final de săptămână, sper că astăzi va fi o zi perfect printr-o victorie a fetelor de la SEPSI BC,... şi apoi vom putea sărbători în Ganesa!

Comentarii