gânduri la final de săptămână...

a mai trecut o săptămână foarte aglomerată...

1. s-a încheiat campionatul la baschet, cu tot ce a însemnat asta - o ultimă şi frumoasă victorie la Satu Mare marţi, apoi miercuri o prezentare, fotografii şi şampanie cu susţinătorii şi suporterii, urmate de o cină şi de un tort la Sugas şi apoi o petrecere de pomină până spre dimineaţă la Bastion Caffe şi de o premiere, vineri, în cadrul şedinţei extraordinare a Consiliului Local Sfântu Gheorghe, unde nu s-a făcut economie la aplauze şi vorbe frumoase din partea consilierilor şi ale primarului referitor la performanţele din acest an ale echipei - bronz în Campionat, bronz în Cupa României şi aur în turneul de pregătire din Budapesta. o parte din foto pe site http://www.sepsibc.ro/gallery69/

1. împreună cu întreaga echipă-fanion a comunităţii, SEPSI BC


2. "Legiunea română" de la SEPSI BC - Irina Borş, Bianca Vescan şi Flori Diaconu


 

3. cu sufletul şi liderul echipei - Vass Ildiko, în sala Consiliului


2. luni am avut 3 ore de şedinţă de comisie de tineret şi sport şi marţi încă vreo 2 şi împreună cu cei desemnaţi să propună bursierii sportivi dina acest an, despre banii pentru proiectele sportive din semestrul al II-lea, dar şi despre proiectul cu Bursele Sportive Sfântu Gheorghe, care, slavă Domnului!, a trecut în unanimitate vineri în plenul Consiliului Local, iar sâmbăta viitoare îl veţi vedea pus deja în practică.


3. marţi am fost invitat la comisia economică şi apoi am avut şi şedinţă a comisiei juridice despre subiectul URBAN LOCATO şi, în urma şedinţelor extraordinare de plen de miercuri şi vineri, se pare că situaţia începe să se clarifice, după demisia directorului de acolo, dl Kulcsar Jozsef...


4. marţi şi miercuri am avut declaraţii de presă dure la adresa actualului Executiv, incompetent şi fără viziune, iar vineri mi-am spus părerea că după declaraţiile câtorva deputaţi liberali cu ocazia legii Educaţiei, mă situez foarte aproape de poziţia Smarandei Enache, cea care şi-a dat demisia acuzând un naţionalism primitiv şi fără sens la cel mai deschis partid din România din punct de vedere al drepturilor minorităţilor, PNL. Eu nu-mi voi da demisia, dar mă delimitez public de acţiuinile colegilor mei, cu specificarea că Legea Educaţiei în varianta Funeriu este o lege inacceptabilă, care va aduce deservicii majore învăţământului din România, în special celui universitar, prin încălcarea autonomiei, dar şi celui liceal sau gimnazial. Iată una dintre situaţiile care ar fi putut fi evitate, atunci când am iniţiat demersurile la nivelul conducerii partidului, de a ne oferi un post de vicepreşedinte special pentru Covasna şi Harghita, un "om de-al locului", care să ştie să deceleze altfel situaţia din zonă şi să recomande mai multă normalitate şi aplecare la situaţia de zi cu zi din această zonă. Şi ca să mă întorc la lege, eu cred că aş putea întoarce pe invers problema şi aş acuza UDMR că "s-a lăsat cumpărat" cu acele 2 ore de geografie şi istorie a României în limba maghiară şi a votat o lege proastă. Cu atât mai grav mi se pare că nu s-au făcut dezbateri publice utile pentru un asemenea document important, iar acolo unde s-au făcut, ministerul nu a ţinut cont absolut deloc de observaţiile trimise de părinţi, profesori, elevi... păcat că din nou cei care vor suferi vor fi copiii, nevoiţi să se adapteze din nou la a nu-ştiu-câta schimbare a sistemului de învăţământ...


5. aseară am văzut împreună cu prietenii mei un meci super în care Mourinho şi-a arătat din nou clasa, demonstrând că e cel mai bun antrenor din lume, iar apoi mi-am petrecut câteva ore la o limonadă cu Radu Cotarcea, absolvent deja al Facultăţii de Resurse Umane din Londra, reîntors acasă pentru o vreme...sper să reuşească în toate cele ce şi-a propus în viitor, - cu precădere sunt încântat că vrea să se ocupe în această vară îndeaproape de debaterii de la club... Mulţumim, Radu!


închei cu o fotografie din Caffe Passage, de la începutul săptămânii, de la ziua Adinei Stoica, una dintre cele mai "adevărate" persoane pe care mi-a fost dat să o cunosc vreodată! La mulţi ani, încă odată, Adina şi să te-ajute Domnul în viaţă!

Comentarii