16 august 2010

Mulţumesc frumos!

mulţumesc frumos tuturor celor care mi-au transmis gândurile lor bune de ziua mea şi mai ales celor cu care am sărbătorit împreună vineri seara trecerea pragului de 35 de ani...(foto facebook...)
sâmbătă şi duminică am fost împreună cu echipele de debateri cu care ne vom prezenta la regionala de săptămâna următoare în tabîrî la Zăbala, unde împreună cu Radu şi Bianca am reuşit să întoarcem pe toate feţele problema "interzicerii importului de servicii produse de copii"... sper să aibe şi rezultate scontate la campionat... în plus am vizionat 2 filme superbe, unul vi-l recomandasem pe la începutul anului, INVICTUS, cu un excelent exemplu de convieţuire în Africa de Sud condusă de Nelson Mandela, iar al doilea, CRY FREEDOM, despre perioada grozăviilor regimului apartheid din aceeaşi Africă de Sud, de data aceasta cu alt protagonist, eroul Steve Biko...
sper să vă inspire la fel de mult ca şi pe noi, după ce le veţi vedea...

un început de săptămână frumos vă doresc!

Niciun comentariu: