Multumesc, Varujan!


Mai multi bloggeri, membri ai clubului nostru, imi solicita imperios sa raspund mai vartos atacurilor lui Basescu-Boc privind guvernarea liberala. Anume sa nu pierd nici un prilej de a evoca cifre comparative, de a demonta toate imbecilitatile debitate de unii si de altii care nu mai stiu pe unde sa scoata camasa si nu le ramane decat sa priveasca chiondoras spre liberali. Mai nou aflu ca si Adrian Nastase s-a dedulcit la prostii, spunand, intr-o emisiune televizata. ca in timpul guvernarii liberale, numarul salariatilor a crescut de la 900 000 la 1, 4 milioane.
Dragii mei prieteni, doresc sa va informez pe aceasta cale ca nu voi da curs solicitarii voastre. Cred ca nu exista pericol mai mare decat sa intri intr-o polemica obsesiva cu psihopati ori cu netrebnici. Pana la urma te contaminezi si , in loc sa fii convingator, ajungi sa te aseameni cu ei. Ce va zice lumea daca, de fiecare data, in loc sa dau de inteles ca ma gandesc la soarta tarii, sa par ca ma gandesc doar la soarta mea? Oamenii ma vor privi cum ma iau la harta cu B.B. (nu Brigitte Bardot ci Basescu - Boc) si vor spune: astora nu le arde decat de cearta. In plus, voi ajunge sa plictisesc, caci nimic nu e mai periculos decat omul previzibil, care iti repeta acelasi lucru sugerand din doua una: ori ca s-a tampit, ori ca te crede tampit.
Cine te crede daca te explici singur, ca sa nu mai vorbim ca nimeni nu te crede daca te lauzi singur. Asa ca, daca sunteti convinsi ca liberalii au facut si lucruri bune, spuneti-le voi mai departe, caci noi le-am facut si le-am povestit destul. Noi sa privim intelepteste la de aici inainte.
(Varujan Vosganian)

Comentarii