PRIN BUCEGI...

Împlinire şi sfârşeală, picioare obosite şi zdrelite, dar feţe zâmbitoare şi satisfacţie greu de închipuit...- de toate acestea şi de multe altele am avut parte la acest superb sfârşit de săptăpmână, în care ploaia a venit exact la sfârşit, când eram deja în Sinaia... Mulţumim, Doamne!
sâmbătă dimineaţă - căţărare pe Jepii Mari până la Piatra Arsă, apoi traversare până la Babele şi Sfinxul - cei mai sportivi în faşă cu Dan, ceilalţi mai domol, dar până la urmă am ajuns şi noi... apoi coborâre spre Padina printr-un grohotiş nu tocmai prietenos... emoţii destul de mari când cei de la cabană l-au anunţat pe Roli că nu ne-au păstrat locurile, dar, vorba lui Stângă, "n-a fost dracu chiar aşa de negru" şi ne-au dat o cameră cu 8 paturi, deşi noi eram 15, am avut privilegiul să dorm singur, restul fiind câte 2 într-un pat......dar nu în Padina ne-am oprit...ar fi fost plăcut, dar au urmat 12 km de marş pe lângă "blestematul" lac Bolboci, care părea că nu se mai termină...după ora 20 am reuşit să ajungem la cabana Zănoaga şi apoi duş cald!, masă şi o porţie de cântat cu Marius la chitară şi Emil şi Bebe în prim-plan... asta după ce aproape tot traseul, "menestrelii de serviciu", Bebe şi Emilian, au întreţinut atmosfera...  A doua zi am schimbat traseul şi am urcat spre Mioriţa, coborând după aproape 5 ore de urcat spre Sinaia la cota 1400...Laura şi Adina au fost eroinele expediţiei, ambele având probleme mari la picioare încă din prima zi, dar nimeni nu a renunţat şi astfel în jurul orei 18 eram la gondola din Sinaia, unde, după ce am coborât, a început o ploaie şi o furtună care au oprit coborârile de pe munte...slavă, Domnului, eram deja jos!
Cei aproximativ 50 de kilometri - după telefonul lui Moni! - au fost parcurşi mai rapid sau mai lent, de Roli, Agy, Vlad, Moni, Dani, Laura, Emil, Alina, Emilian, Bebe, Marius, Stângă, Toma, Adina şi eu.
A fost extraordinar, dragilor! Vă mulţumesc frumos!

p.s. păcat că n-a ajuns şi Ana să se bucure cu noi...nici la mare şi nici acum la munte...să ştii că ţi-am dus dorul toţi, domnişoară şi te-am pomenit adesea...
poze în curând, când vor ajunge de la Vlad şi Marius...

si altele pe facebook...

Comentarii