Duminică de toamnă... I LOVE SAINT GEORGE!

După sâmbăta de implicare când "We did it, Romania!", a urmat o seară cu tocană, chitară şi spre miezul nopţii "răpirea din Cinema" a Dianei - "La mulţi ani, Diana!"... iar duminică am fost prezent la mai multe meciuri ale echipelor din Sfântu Gheorghe... de la 10 din păcate fetele de la handbal au pierdut la 9 goluri diferenţă cu adversarele din Slatina, apoi nici juniorii de la fotbal nu se descurcau prea bine, erau conduşi cu 2-0 când am plecat, dar băieţii de la handbal s-au mişcat excelent cu campioana de anul trecut, de la Piteşti, şi au condus pe parcursul întregului meci... o menţiune specială pentru cei doi interi, stâlpi ai apărării deasemenea, Lohan - câştigătorul bursei sportive în acest an la disciplina handbal şi Druţu - desenatorul care a absolvit Liceul de Artă, dar aruncă la poartă ca din tun!
după prânz am gustat din bunătătţile de toamnă aduse de voluntarii "Ecou" la Centrul de Tineret de la CNMV - zacuscă, gem, dulceaţă, compot şi am reuşit un joc "contact" destul de pasionant... mulţumim debaterilor clujeni pentru idee! (foto pe facebook!)
de la 6 m-am reîntors în Sala Sporturilor pentru superba victorie a celor de la SEPSI Futsal Club în faţa celor de la Chiajna, 3-2, dar putea fi mult mai amre scorul dacă am fi fost mai atenţi la finalizare... un joc foarte frumos etalat de băieţii noştri, în viteză, cu pase repetate, cu demarcări şi mai ales cu virtuozităţi tehnice foarte gustate de public. Cu siguranţă, dacă se păstrează acest joc frumos combinativ, rezultatele nu vor întârzia să apară şi publicul va umple din nou, până la refuz, tribunele... Ţineţi-o tot aşa, băieţi!
...seara am ieşit la un ceai cu viitoarele lidere ale comunităţii, actualele studente Adina, Laura şi Ana, având în vedere că primele două se pregătesc deja de plecarea la Bucureşti - prima la Drept, a doua la ASE, iar Ana la comunicare în Braşov... Succes maxim, fetelor şi să nu uitaţi că VĂ AŞTEPTĂM ORICÂND SĂ VĂ ÎNTOARCEŢI ACASĂ!

... uite de-asta şi din multe alte motive I LOVE SAINT GEORGE! ...hai să umplem profilul de facebook cu cât mai multe motive / foto...de ce ne place Sfântu!
(în cel mai scurt timp, tricouri la fel ca cel pe care l-am purtat la "Let's do it!" vor fi disponibile la numai 13 lei! - cei interesaţi trimiteţi un mail sau un mesaj cu măsura voastră!)

Comentarii