04 octombrie 2010

i love saint george...şi am motive!

- a fost super în week-end la Timişoara... victorie la scor a fetelor de la SEPSI BC,  am reuşit să mă văd cu câţiva colegi din mişcarea de debate timişoreni - mulţumesc pentru idei şi pentru invitaţia de la seara de folk! - şi, în timpul de odihnă al fetelor, am vizionat filmul Wall Street II, mulţumesc Florin pentru sugestie! - superb!...plin de învăţăminte relevante pentru situaţia de fapt de astăzi din lume...
- ieri am avut o zi de filme româneşti, mulţumesc Radu! - vă recomand Boogie şi Furia, ambele cu Dragoş Bucur în rol principal - probabil cel mai bun actor de film român al momentului, Poker-ul lui Nicolaescu e destul de slab, dar are actori extraordinari, Terminus Paradis al lui Pintilie nu m-a impresionat... iar seara am văzut cum SUA nu are adversar nici la baschet feminin, după finala simplă a băieţilor cu ţara gazdă, Turcia, a venit rândul fetelor să câştige titlul mondial tot cu ţara gazdă, Cehia şi tot după un meci uşor...

- astăzi şedinţă extraordinară la Consiliul Local, de comisie juridică şi apoi de plen... apoi la baschet... apoi fotbal pe seară şi întâlnire cu fetele care au muncit vara în Grecia... Bine aţi venit acasă, Diana şi Suzy! .... mâine şedinţă la partid, la municipiu, apoi miercuri conferinţă de presă şi apoi la judeţ pentru ca joi să vină vremea pentru întâlnirea de la Debate Club, cu viitorii lideri ai comunităţii... şi poate un spectacol la teatru...

o săptămână frumoasă tuturor şi nu uitaţi, I LOVE SAINT GEORGE! (şi am motive destule!)

Niciun comentariu: