09 noiembrie 2010

Bicfalău, Sfânta Ana, Miercurea Ciuc, Slănic Moldova, Bucureşti... dar I LOVE SAINT GEORGE!

în ultimele zile am stat prea puţin pe-acasă, dar cred că rezultatele deplasărilor se vor arăta a fi benefice în timp... săptămâna trecută a fost un team-building la Bicfalău, Lacul Sfânta Ana şi Miercurea Ciuc împreună cu fetele de la SEPSI BC- marţi şi miercuri, apoi o şedinţă scurtă şi eficientă la Consiliul Local, joi,  în care am obţinut promisiunea de a primi fonduri pentru concertul Ducu Bertzi de sâmbătă 27 noiembrie, apoi am stat de joi până duminică tocmai la Slănic Moldova unde am avut onoarea să conduc un turneu de Debate în format WS şi să promovez competiţia din primăvară, Saint George, City of Debate V. Duminică am ajuns pentru puţină vreme la botezul celui de-al treilea fiu de-al prietenilor Ştefi şi Elena, dar apoi a trebuit să plec la Bucureşti, unde am şi rezolvat câteva probleme strict administrative, dar m-am şi întânit cu prietenii studenţi, Emil, Bebe, Emilian, Edi, Oana - felicitări, dragilor, pentru apartament!, dar şi mai vechi - Bogdan Voicu, unul dintre "formatorii" mei în perioada studenţiei şi imediat după...
de la 10 avem la Prefectură a doua întâlnire a comitetului de organizare a Zilei de 1 dec în Sfântu Gheorghe şi sper că ulterior revin cu amănunte pentru că nu numai concertul Ducu Bertzi va fio organizat în acele zile...

Niciun comentariu: