după Brăila...

Săptămâna a început destul de spectaculos cu o deplasare în oraşul în care m-am născut, împreună cu trupa Teatrului Andrei Mureşanu, care a prezentat spectacolul Casanova în cadrul Festivalului Zile şi Nopţi de Teatru la Brăila. Ajuns de curând director al Teatrului Maria Filotti, actorul şi folkistul Mircea Bodolan a reuşit să pună la cale o ediţie impresionantă de festival, cu spectacole ale teatrelor din Bucureşti, Alba Iulia, Piatra Neamţ, Ploieşti, Giurgiu, Baia Mare, Galaţi, Sfântu Gheorghe şi evident, Brăila... aşa cum am reuşit până acum, n-o să vorbesc public în nici un fel despre vreo producţie în care joacă mama, dar o să vă spun că m-a emoţionat cumva întâlnirea cu oameni şi locuri pe care nu le mai prea văzusem din copilărie, sau din adolescenţă... pe lângă rudele şi cunoştinţele de la malul Dunării, a venit cu această ocazie şi Bogdan Voicu, un om de care mă leagă o mulţime de amintiri, un om care a însemnat mult pentru evoluţia de la mijlocul anilor 90 pentru viaţa teatrală din Sfântu Gheorghe şi nu numai...
Spre bucuria mea, exact în seara petrecută la Brăila a fost un recital al unui bun prieten al directorului Mircea Bodolan, Emeric Imre, cu ale sale melodioase piese, dintre care se distinge următoarea... 

Mă întorc cu ceva baterii încărcate şi cu speranţa că programul de week-end, concertul de sâmbătă cu Ducu Bertzi şi lansarea / dezbaterea de duminică vor ieşi foarte bine...

Comentarii