19 decembrie 2010

Atmosferă de sărbătoare în toată comunitatea!


Precum mă aşteptam, au fost multe lucruri notabile săptămâna asta,

unele au ieşit bine - am văzut o parte dintre spectacolele de colinde din şcoli, autobuze, parc...urmează luni de la 19 la Sala Albastră finalul apoteotic al Poveştii din Ajun!,  şi împreună cu Bebe şi Adina i-am făcut lui Emil cadou de Sărbători un site www.povesteadinajun.ro

apoi miercuri spectacolul excelent de Crăciun al Liceului de Artă de la Biserica Evanghelică, oferit de "Pro Concordatia Populorum"

joi, scurtă şedinţă de Consiliu de Administraţie la C.N.M.V. şi spectacolul senzaţional din Sala de Festivităţi cu toţi colindătorii Festivalului Adolescent, dintre care remarcabili Balint Jozsef, Raul Sălăgean şi mai ales corul de la Mikes, condus de dl. profesor Szocs Daniel,

vineri, deschidere Târg de Crăciun, muzică de sărbătoare şi spectacole în centrul oraşului, plus întoarcerea de pe la facultăţi a majorităţii studenţilor viitori lideri ai comunităţii cu care m-am văzut în week-end,

apoi calendarele, posterele, petrecerea de final de an de la Bastion Caffe cu fetele de la SEPSI BC şi partenerii, sponsorii au fost reuşite, iar luni de la 14 este tragerea la sorţi pentru partea adoua a campionatului, unde echipa noastră s-a calificat de pe locul secund din Grupa Nord/Vest şi tot luni de la 19.00 în direct pe TVR 3 va fi Gala Baschetului, cu un premiu special pentru a noastră lideră de echipă, Vass Ildiko!

dar unele nu chiar bine, meciul cu Arad l-am pierdut pe mâna noastră, sperăm să ne luăm revanşa la anul!, ne-am despărţit de pivotul Natalia Terglav şi vineri nu s-a mai ţinut spectacolul Auto la T.A.M., la care aveam destui invitaţi, dar, deh... până la urmă este bine că s-au deplasat la deschiderea unui nou teatru, la Deva, cu acelaşi spectacol "Casanova"cu care au fost şi la Festivalul "Zile şi Nopţi de Teatru" de la Brăila.

IAR ASTĂZI - LA MULŢI ANI, ALINA!

Niciun comentariu: