18 ianuarie 2011

Sandor Marai, un mare prozator...

L-am descoperit acum câţiva ani graţie lui Carmen, care mi-a oferit cartea "Lumânările ard până la capăt"... un roman extrem de bine scris, cu nerv şi verb, cu dramatism, dar şi multă răbdare... şa cum îi stă bine unui autor contemporan... zilele trecute am citit "Moştenirea Eszterei" şi "Turneu la Bolzano", după care am decis să vă recomand urgent ambele cărţi, pentru că ra am descoperit un autor atât de înzestrat, o combinaţie ciudată între realism şi postmodernism, la limita dintre Rebreanu, Marquez şi Camil Petrescu, un excelent şi extrem de fin descoperitor al intimităţilor sufleteşti umane... Am rămas impresionat de lecturile din autorul maghiar, tradus deja în foarte multe limbi şi ale cărui romane sper că sunt studiate la literatură maghiară în şcoală...pentru că merită din plin!


Niciun comentariu: