18 iunie 2011

Mai avem CITITORI?

Ştiţi zona aceea cu 12 copaci aşezaţi în cerc şi cu bănci multe la baza lor din Parcul Elisabeta din Sfântu Gheorghe, chiar în apropierea Bisericii Catolice?... ei bine, deşi am trecut de foarte multe ori pe-acolo, abia ieri am descoperit ce loc minunat este pentru citit... chiar perfect aş putea spune, după ce timp de aproape 2 ore am stat pe o bancă, nederanjat de nimeni, cu umbră de jur împrejur, cu sunetele păsărelelor şi cu foarte puţină lume trecând fix pe-acolo, într-o atmosferă extrem de propice pentru lecturat... şi cu siguranţă a contat şi micuţa dar foarte buna carte a lui B. Schlink, "Cititorul", o capodoperă... am înţeles că există şi un film bun pronind de la scenariu, dar cărticica merită din plin citită... eu am găsit-o la Biblioteca Judeţeană, loc pe care vi-l recomand din plin şi vă invit să profitaţi de ea, în lipsa librăriilor din oraş - după a noastră "Pentru Comunitate", după cea a lanţului "Diverta", acum a venit vremea "Corvinei" să se închidă... ce păcat!... nu mai avem cititori?...SAU DA!


p.s. diseară "Integrala Shakespeare în 2 ore", mâine "Domnul Kolpert" şi luni "Mai întâi te naşti" a lui Afrim... dacă nu ai văzut vreuna dintre ele, HAI LA TEATRU!

Niciun comentariu: