CNMV, TEATRUL MASCA, PNL, DEBATE, BUCURESTI, SEPSI BC, RASNOV

după o ultimă săptămână mai liniştită, animată doar de reîntoarcerea fetelor din Grecia, dar şi a altor elevi / studenţi de prin vacanţe pe care nu-i mai văvusem de ceva vreme, plus o duminică seara cu ping-pong şi pizza (ce bătaie mi-am luat de la Roxi!)... săptămâna aceasta se anunţă extrem de aglomerată...

am fost luni la deschiderea de an şcolar la Colegiul Naţional Mihai Viteazul, unde, împreună cu aproximativ 1000 de persoane, elevi, profesori, părinţi ne-am bucurat de schimbarea de ştafetă la nivelul conducerii, mulţumindu-i fostei directoare, doamna Brânduşe Roman şi salutând sosirea în acest important post a tinerei şi severei profesoare de fizică Luminiţa Curceanu!

bineînţeles nu puteau lipsi întâlnirile informale cu foştii şi actualii lideri ai comunităţii...

apoi la Primărie, unde am putut stabili parteneriatul pentru organizarea Zilelor Teatrului Masca la Sfântu Gheorghe, împreună cu colegii din Asociaţia Pentru Comunitate... serile de 24 şi 25 septembrie vor fi pline de teatru şi pantomimă la Sfântu Gheorghe, un proiect dezvoltat în cadrul suitei de manifestări "Oraş de 550 de ani"...


astăzi şedinţă la PNL, cu definitivarea candidatului USL pentru preşedenţia Consiliului Judeţean Covasna, post care revine nouă, la fel ca şi cel pentru Primarulş municipiului Sfântu Gheorghe...sic!


miercuri vom începe şi sezonul 2011-2012 al Clubului de Dezbateri din Sfântu Gheorghe, cu o prezentare în Amfiteatrul din CNMV, împreună cu foştii şi actualii debateri de succes ai organizaţiei, iar de la 6 seara deja preselecţie la Centrul de Tineret...

joi vom onora invitaţia şi 20 de oameni din Sfantu Gheorghe vom merge la Bucureşti la un concert din cadrul Festivalului George Enescu...

vineri seara de la 18.00 începe sezonul la baschet şi vom merge la primul meci al fetelor, cu Olimpia Bucureşti în Cupa României...păcat că n-am ajuns luni seara la primul meci al băieţilor de la Sepei FC, dar programul nu mi-a permis...

iar sâmbătă fugim la Râşnov. să o sărbătorim cum se cuvine, să-i urăm şi să-i cântăm LA MULŢI ANI, SUZI!

Comentarii