26 octombrie 2011

"Ţara am luat-o cu împrumut de la copiii noştri"

Zile extrem de pline după week-end-ul de la Orăştie / Cugir... ieri dimineaţă am depus o coroană din partea Consiliului Local Sfântu Gheorghe la ceremoniile organizate cu ocazia Zilei Armate şi apoi am onorat invitaţia domnului comandant Cristea la dineul de la Casa Armatei... de la 13 am fost doar pentru o oră prezent la şedinţa Comisiei Juridice a Consiliului Local, pentru că de la 14 a trebuit să ajung la Consiliul de Administaţie din Colegiul Naţional Mihai Viteazul, cu subiecte firbinţi pe ordinea zilei, legate de rectificările la buget şi de reorganizarea reţelei şcolare şi implicaţiile acesteia la nivelul comunitpţii locale. După ora 16 am reuşit să ajung la PNL unde am pregătit şedinţa organizaţiei municipale, care a avut loc între 17 şi 18.30, cu transmiterea datelor suplimentare obţinute în deplasările de la sfârşitul săptămânii, dintre care cea mai importantă este organizarea la Sfântu Gheorghe a Conferinţei Teritoriale a Tineretului Naţional Liberal în data de 20 noiembrie. Seara am încheiat-o cu dicuţii generale, dar şi aplicate asupra viitorului an electoral 2012, care sperăm să aducă în prim-plan oameni tineri şi mai ales mentalităţi normale şi implicate în viaţa comunităţii! ... abia seara am reuşit să văd "King's speech" ţinut astăzi în Parlament şi mi-a rămas în cap fraza "ţara nu e o moştenire de la părinţii noştri, ci una pe care am luat-o cu împrumut de la copiii noştri."... dacă toţi am gândi aşa...
astăzi e ziua mamei şi a Cristinei, dar avem şi conferinţă de presă, de la 12, împreună cu Corina Bote, preşedinte TNL Covasna şi membru în Biroul Politic Naţional al TNL, apoi şedinţă de la 16 la Comisia de Tineret şi Sport în Consiliul Local, iar de la 17 la Filiala Judeţeana a PNL şi abia mâine e şedinţa de plen a Consiliului Local şi seara extrem de plăcuta întâlnire de la Clubul de Debate...

Niciun comentariu: