CIPRIAN ANTON SE ANTRENEAZĂ PENTRU JOCURILE PARALIMPICE!


După sfârşitul de săptămână extrem de relaxant de la Plaiul Foii, împreună cu o parte dintre tinerii mei prieteni, am ajuns acasă şi am deschis unul dintre cele mai impresionante mail-uri de la unul dintre exemplarii mei prieteni, un om care continuă să mă inspire prin implicarea şi activitatea sa neobosită, prin perseverenţă şi prin incredibil de pozitiva sa atitudine de viaţă... 
Mulţumesc, prietene Ciprian Anton şi RESPECT!


 Buna seara Madalin.

Asa cum am promis iti voi povesti putin despre activitatile sportive pe care le  desfasor in Bucuresti la Federatia Romana de Tenis.

Din fericire am ajuns in sfarsit sa ma antrenez aici in Bucuresti alaturi de cei mai buni antrenori si sa conosc sportivi de performanta ai romaniei, oameni care ne reprezinta Romania la toate turneele de Grand Slam.
 
A fost visul meu inca de cand am pus prima data mana pe o racheta de tenis.

In prezent ma antrenez zilnic la sala de fitnes a federatie romane de tenis dupa care merg pe teren si exersez cele mai bune strategii de joc alaturi de Dna Antrenor Catalina Cristea si suprevegheat uneori de Dna Ruxandra Dragomir, care este foarte incantata de faptul ca in sfarsit in baza sportiva pe care o conduce se antreneaza si un tenis-man in scaun rulant.

Ma voi antrena in Bucuresti pana pe data de 23 februarie cand va trebuie sa plec la doua turnee internationale in Anglia - Preston si Northein Conties.

Aceste turnee imi sunt oferite si sponsorizate si de Comitetul Paralimpic Roman prin amabilitatea  Dn Presedinte Sally Wood

Doresc prin acest mesaj sa multumesc cat se poate de sincer pentru sustinerea pe care am avut-o din partea Consiliului Judetean si al Primariei Sf Gheorghe,dar si din partea sponsorilor care au crezut in mine. 

Mentionez ca fara sprijinul antrenorilor de la Club T13, Sala Sporturilor Municipala, reprezentata prin dl Biro si al bunului meu prieten si partener Toth Loci si Cosa Ferencz, nu as fi reusit sa perseverez in tenis astfel incat sa ajung practicand tenis-ul in scaun rulant la cel mai inalt nivel.

Iti multumesc si tie Madalin pentru sfaturile, vorbele de lauda si sprijinul adus inca de atunci de cand m-ai cunoscut.

In speranta ca dupa aceste turnee voi primi un Wild Card si  voi reusi sa reprezint Romania si comunitatea noastra la Jocurile Paralimpice de la Londra 2012, eu va salut cu mare drag si imi doresc in continuare sa avem o colaborare frumoasa.

    Cu deosebit respect Ciprian Anton!

Comentarii