26 martie 2012

Scrisoare deschisă celor care cred că ÎMPREUNĂ SUNTEM MAI BUNI



Săptămâna trecută am făcut public raportul de activitate ca şi consilier local în Sfântu Gheorghe. Din acest raport, dar şi din mass-media, de pe blog, de pe facebook sau din ocaziile diverse cu care ne-am putut întâlni, aţi putut afla cu lux de amănunte ce am făcut şi ce n-am făcut în ultimii ani. Multe, puţine, importante sau mai puţin importante, aţi putut afla realizările şi neîmplinirile mele, dar şi ale oamenilor din jur, dorinţele şi gândurile noastre.
Mă bucur mult de faptul că mare parte dintre cei care mi-au fost alături în campania din 2008, şi-au confirmat susţinerea şi pentru campania din acest an. Pentru că 10 iunie 2012 este data alegerilor locale. Şi voi candida din nou pentru un post în consiliul local. Dar şi pentru postul de primar al municipiului Sfântu Gheorghe. În numele Partidului Naţional Liberal şi cu susţinerea Partidului Social Democrat.
Campania electorală va începe doar în 9 mai. Dar până atunci lucrăm la alcătuirea unei echipe de campanie performante. Încercăm să punem în mişcare un vehicul care să adune energie, disponibilitate, tinereţe, dinamism pentru a pune în discuţie subiecte interesante şi care ne privesc pe toţi, în numele bunei convieţuiri şi al respectului reciproc, cu gândul foarte clar în minte că ÎMPREUNĂ SUNTEM MAI BUNI!
Aşadar, fac un apel către toţi cei care cred în manifestul pentru speranţă, cei care doresc să sprijine acest demers pozitiv de încurajare a bunului simţ şi a normalităţii, în numele unei comunităţi adevărate, cu români şi maghiari deopotrivă, să ni se alăture. Îi asigurăm că fiecare poate pune umărul, indiferent că locuieşte sau nu în Sfântu Gheorghe, indiferent de vârstă, sex, naţionalitate, pregătire profesională...
Anunţaţi-ne prin tel, sms, email, facebook sau la sediul de campanie din Mansarda de la Bastion Cafe. Evident, nu contează dacă sunteţi elevi, studenţi, pensionari, angajaţi sau liber profesionişti, patroni sau şomeri, important este să fiţi animaţi de aceleaşi gânduri ca şi noi şi să ţineţi cont de ideea că „răul înfloreşte când oamenii buni nu fac nimic” (E. Burke)

Mădălin Guruianu, 25.03.2011

Un comentariu:

Livia spunea...

Îți țin pumnii, am încredere că funcția de primar în Sfîntu ți se va potrivi mănușă și nu am nici o îndoială că o vei obține. Succes!