11 mai 2012

FII SCHIMBAREA PE CARE O DOREŞTI!

Am blog de mai bine de 4 ani, facebook de aproape 3 ani şi mă simt excelent împărtăşind cu oamenii bucuriile, reuşitele, împlinirile sau neîmplinirile, visele şi aspiraţiile mele.

Pentru că am învăţat de la cei mult mai buni decât mine că nu trebuie doar să vorbeşti despre schimbare, ci SĂ FII SCHIMBAREA!

Asta am încercat să fac de câţiva ani de când m-am hotărât să intru în "viaţa cetăţii", adică în politică.

În 30 de zile vom afla dacă oamenii din Sfântu Gheorghe sunt convinşi de viziunea noastră şi merităm să primim votul lor pe 10 iunie.

Până atunci, îmi doresc o campanie fair-play în care oamenii ar trebui să afle: 

FAPTELE FĂCUTE PENTRU SFÂNTU GHEORGHE 
DE CĂTRE CANDIDAŢI ÎN ULTIMII ANI! 
(principiul STIU CE-AI PROMIS ACUM 4 ANI!)

PREZENTAREA PLANURILOR DE VIITOR PE TERMEN MEDIU ŞI LUNG
(principiul CUM VA ARĂTA SFÂNTU GHEORGHE PESTE 10 ANI!) 


Mulţumesc tuturor celor care-mi sunteţi alături, le doresc succes tuturor competitorilor şi 
HAIDEŢI SĂ FACEM O CAMPANIE CURATĂ, 
NICIODATĂ ANTICAMPANII ÎMPOTRIVA CUIVA SAU A CEVA! 





Niciun comentariu: