„Regretul meu este că nu am buletin de Sfântu Gheorghe” (Alina Gorghiu)


Alina Gorghiu, la lansarea candidaţilor PNL Sfântu Gheorghe:
„Regretul meu este că nu am buletin de Sfântu Gheorghe”

Vineri, în prezenţa deputatului PNL Alina Gorghiu s-a lansat lista de candidați la Consiliul Local Sfântu Gheorghe și candidatul organizației municipale pentru funcția de primar, Mădălin Guruianu. În prima parte a zilei, în sediul de campanie al PNL Sfântu Gheorghe, candidații liberali au organizat o conferință de presă la care a luat parte  deputatul Alina Gorghiu, preşedintele PNL Sfântu Gheorghe Mădălin Guruianu şi preşedintele PNL Covasna, Marius Obreja.
 „Regretul meu este că nu am buletin de Sfântu Gheorghe, pentru că după ce a prezentat Mădălin Guruianu lista de consilieri locali, zău că aș fi fost onorată să fiu pe lista asta. Din 2002 spun un singur lucru:  atunci când intri în politică, nu ar trebui să se facă distincția pe care o fac foarte multi - între femeie și bărbat, între român și maghiar, între tineri și oameni mai în vârstă. Cred că politica e un teren de joacă pe care ar trebui intr-adevăr să joace oameni care au un profil, care au un background profesional foarte bine conturat. Din păcate, în politica din România suferim la acest capitol și tocmai de acea mă bucură candidatura la Primăria Sfântu Gheorghe a lui Mădălin Guruianu și lista pentru Consiliul Local pe care o propune cu profesori universitari şi oameni care reprezintă profesii liberale. Le doresc din suflet succes și să aibă rezultatul scontat și cel pe care îl merită.”, a declarat Alina Gorghiu, reprezentantul PNL în Biroul Electoral Central.
„Sunt emoționat față de alte situațiii în care am mai fost pus, pentru că este prima dată când candidez la Primăria orașului meu de suflet, Sfântu Gheorghe, și  pentru că am lângă mine persoana care mi-a influențat într-o anumită măsură alegerea de a intra în pnl. Exemplul pe care tânăra deputată Alina Gorghiu l-a dat în acel colegiu 22 din București trebuie să fie urmat de către mulți dintre noi. Anul trecut, când a venit prima dată la noi în Sfântu Gheorghe, Alina Gorghiu m-a făcut să cred că viața politică se poate schimba dacă oamenii tineri, care gândesc altfel și care nu țin neapărat cont numai de structurile unui partid, ci au foarte multă grijă și atenție față de oamenii din comunitatea lor. Îi mulţumesc frumos atât domniei sale, cât şi preşedintelui PNL Covasna, domnul Marius Obreja pentru că îmi sunt alături în această zi”, a declarat Mădălin Guruianu, candidatul pentru funcţia de Primar al Municipiului Sfântu Gheorghe.
„Doresc să punctez 3 lucruri. În primul rând, îl asigur pe Mădălin Guruianu că întreaga organizație județeană a PNL îl sprijină în acest moment politic important, care înseamnă candidatura pentru funcţia de primar al municipiului.  În al doilea rând, îl asigur că la nivelul municipiului Sfântu Gheorghe, Mădălin Guruianu, în postura de candidat la Primărie, va avea susţinerea şi voturile întregului USL Covasna. În al treilea rând, îi mulțumim Alinei Gorghiu că a reușit să vină azi în Covasna, în calitatea sa de cel mai important om al PNL în Biroul Electoral Central, dar mai ales de prietenă fidelă a organizaţiei noastre”, a conchis Marius Obreja, preşedintele PNL Covasna.
În a doua parte a zilei urmează să aibă loc, în Parcul Central din Sfântu Gheorghe, începând cu ora 18, lansarea publică a candidaților PNL la Consiliul Local și la Primăria Sfântu Gheorghe. 

Emil Pantelimon, Purtător de cuvânt

Comentarii