Mulţumesc tinerilor, respect pentru multiculturalitate, "efectul Dan" şi rezultatele să vorbească...

Aproape douăzeci de oameni în echipa de bază din ziua votului, plus aproape 50 de reprezentanţi în secţiile de votare, câteva sute de oameni implicaţi în campanie cu idei, fotografii şi susţinere morală şi materială - un rezultat pe măsură: locul al doilea, după actualul primar, în preferinţele oamenilor din Sfântu Gheorghe, cu peste 2600 de voturi şi obţinerea a două mandate de consilieri locali pentru liberali.
Am mulţumit şi voi continua să o fac pentru fiecare în parte, deoarece fără ajutorul lor nu am fi putut reuşi nimic. Sper să nu uit pe nimeni în următorul interval de timp, dar până atunci vreau să vă împărtăşesc o seamă de bucuriii.

Mă bucur că am putut să ne ţinem aproape cei mai mulţi dintre tinerii implicaţi, tinerii cu mare viitor în faţă, "roadele" fără de care un pom nu poate deveni decât sterp, găunos şi plin de putregai, aşa cum din păcate prea mulţi ne sunt daţi să îi vedem în jur... 

Mă bucur că am căpătat încrederea multor oameni maturi, români şi maghiari deopotrivă, fiind singurul partid din comunitatea noastră care a respectat în aceeaşi măsură întreaga comunitate prin bilingvism şi promovare masivă a multiculturalităţii.

Mă bucur că nu am căzut în capcanele unor discuţii fără rost cu cei care ne-au atacat direct şi personal, vezi reacţiile din campanie ale oamenilor din Alianţa Civică Pentru Comunitate (PDL+Partida Romilor) - felicitări lor pentru cele puţin peste 500 de voturi obţinute... poate că nu numai numele defunctei "Asociaţii Pentru Comunitate" aduce voturi, nu?... mai trebuie şi ceva muncă, implicare, realizări, pentru a căpăta încrederea oamenilor...

Mă bucur că trădătorii au ieşit la iveală măcar în ultimul ceas, vezi cazul Nicolae Ivan, fost consilier PNL, plecat la UNPR cu o lună înainte de alegeri, dar fără să vrea să părăsească şi Consiliu Local, aşa cum spune legea şi care a atins imensa cifră de 160 de voturi...

Mă bucur că "efectul Dan" într-o campanie electorală a avut aceleaşi rezultate în coagularea echipei şi motivarea tinerilor de a lupta mai cu spor pentru a demonstra că acuzaţiile publice la adresa mea aruncate în 2008 de Dan Tănasă şi în 2012 de Dan Manolăchescu sunt fără sens şi lipsite de credibilitate. 

Cel mai mult mă bucur că poate în sfârşit, observă oamenii din comunitate, dar mai ales din afara ei, care sunt vocile care merită să li se acorde credit, cine sunt politicienii credibili pentru oamenii din Sfântu Gheorghe... iar cele 300 de voturi obţinute de PRM şi Agrigoroaie, cele 200 de voturi obţinute de echipa conservatoare, condusă de Dan Suciu şi Dan Tănasă, sau cele 160 de voturi ale UNPR nu-i califică să vorbească în numele românilor din zonă. De fapt îi descalifică! Cel puţin pentru următorul interval de timp... Până atunci, ar fi destul de rezonabil că dânşii să ia o pauză de vorbit şi să se gândească la reuşita USL de a căpăta încrederea a mii de alegători, pentru că în Sfântu Gheorghe vom avea 4 consilieri - 2 PNL, 2 PSD şi la judeţ 5: 3 PSD, 2 PNL.

NU ÎN ULTIMUL RÂND, MULŢUMESC OMULUI FĂRĂ DE CARE APROAPE NIMIC NU AR FI FOST POSIBIL, CU SIGURANŢĂ CEL MAI BUN "ANTRENOR" DIN ACEASTĂ CAMPANIE ELECTORALĂ, EMIL PANTELIMON, CEL CARE DIN CAUZA A 12 ZILE NU A PUTUT CANDIDA, ÎMPLINEŞTE 23 DE ANI ABIA PE 22 IUNIE... MULŢUMESC, PRIETENE!

Comentarii