02 iunie 2012

zile pline... şi VIITORII LIDERI AI COMUNITĂŢII 2012

De câteva zile nu am timp nici măcar să scriu câteva rânduri pe blog, dar m-am gândit să vă împărtăşesc la ora asta a dimineţii câte ceva din farmecul acţinilor din ultimele zile...
m-am întors marţi dimineaţă de la Bucureşti, zi când am avut şedinţă de comisie juridică şi organizarea ultimelor detalii pentru acţiunile de la finalul săptămânii, plus call center la sediu cu o parte din echipa de campanie...
miercuri a fost ziua cu conferinţa de presă, şedinţa la PNL şi apoi vizita la Braşov, la Emil şi din nou call center...joi pe lângă organizarea multor detalii am avut comisie de tineret şi sport, urmată de ultima şedinţă de Consiliu Local, plus spectacolul-lectură de la Biblioteca Judeţeană al Teatrului "Andrei Mureşanu".
Vineri a fost ziua pentru care ne-am pregătit multă vreme...
La cererea CNMV am oferit un banner de 15 mp colegiului pentru ceremonia de absolvire a elevilor de sâmbătă, ceremonie care sper să devină un exemplu de organizare a acestui important eveniment pentru cei care au terminat ciclul liceal în SFântu Gheorghe.
De dimineaţă am participat împreună cu o parte dintre colegii din Comisia de Tineret şi Sport al deschiderea Zilelor Sportive Sfântu Gheorghe 2012, am alergat o tură de stadion şi de la Stadion până la Liceul Mikes Kelemen, unde am jucat un meci de fotbal cu echipa profesorilor de acolo, învinşi fiind d eaceştia cu 8-3, spre bucuria asistenţei numeroase formată din elevi ai liceului respectiv.
După amiază am reuşit să punem la cale una dintre cele mai aşteptate Gale pentru Tineri: VIITORII LIDERI AI COMUNITĂŢII, EDIŢIA 2012. La Galeria Gyarfas Jeno, împreună cu 10 foşti absolvenţi din anii trecuţi, am oferit premii pentru cei 23 de tineri absolvenţi din Sfântu Gheorghe care au ales ca în ultimii ani să fie performanţi şi la şcoală, dar şi să se implice în cadrul activităţilor de voluntariat, răspunzând extrem de pozitiv aforismului lui Burke, conform căruia "răul înfloreşte când oamenii buni nu fac nimic".
VĂ MULŢUMIM, DRAGILOR, VĂ URĂM ZBOR LIBER ŞI PLĂCUT SPRE NOI ORIZONTURI, DAR SĂ NU UITAŢI CĂ VĂ AŞTEPTĂM ORICÂND ACASĂ!
Seara nu se putea încheia mai frumos decât în atmosfera excelentă a unui concert de coveruri POPAS BAND la Bastion Restaurant, cu aproape 20 dintre tinerii lideri ai comunităţii...
Îţi mulţumesc, Doamne, pentru această zi superbă!
azi urmează "Ultimul clopoţel" de dimineaţă la CNMV, apoi după amiază turneul de fotbal al candidaţilor de la alegeri şi mai ales Gala Sportivilor 2012.... 
O zi superbă vă doresc tuturor!




update FOTO








Niciun comentariu: