Mulțumesc frumos, dragilor!


Sunt profund impresionat și MULȚUMESC FRUMOS tuturor celor peste 700 de prieteni care mi-au trimis gândurile lor bune de ziua mea în acest mediu online! De la cei mai apropiați și până la oameni pe care îi cunosc puțin sau foarte puțin, foști colegi de școală sau de muncă, prieteni mai tineri sau mai puțin tineri, aflați acasă sau prin depărtări, români și maghiari deopotrivă, oameni cu pasiuni comune: debate, baschet, politică...  M-am simțit onorat, dragilor!...și nu pot să nu vă împărtășesc  unele bucurii ale zilei de ieri: am luat un prânz excelent cu Emil la Balvanyos, am fost fericit de "surpriza" oferită de tinerii mei prieteni care m-au așteptat aseară la Bebe cu o pizza party și 2 bilete la concertul Leonard Cohen / Mulțumesc enorm pentru împlinirea încă unui vis!, plus sosirea după aproape 6 luni a Dianei la momentul oportun...
Pentru toate experiențele, mesajele și gândurile zilei de ieri, m-am simțit din nou un privilegiat al sorții, înconjurat de oameni cu suflete frumoase și nu pot decât să mulțumesc umil Domnului pentru toate acestea!

Comentarii