Lansare de candidatură cu personalități culturale!


Emil Pantelimon, Miltiade Nenoiu, Felicia Filip, Cristian MIhăilescu

Duminică la Arcuș,
Lansare de candidatură cu personalități culturale


În data de 4 noiembrie se va lansa programul politic și ideile pe care Emil Pantelimon și echipa de campanie le dorește promovate în interiorul Parlamentului României după alegerile din 9 decembrie. Evenimentul se va desfășura la Arcuș, în Sala Castelului Szentkereszty, cu începere de la ora 15:00, într-un cadru în care au loc frecvent evenimente culturale. 

Vechi și noi colaboratori ai lui Emil Pantelimon, au confirmat deja participarea la lansarea candidaturii sale de duminică de la Arcuș. Oaspeții de onoare vin de la București și sunt personalități marcante ale vieții culturale, precum soprana Felicia Filip, regizorul Cristian Mihăilescu sau președintele UNIMIR, maestrul Miltiade Nenoiu. Pe lângă aceștia, alți oameni de cultură, dar și reprezentanți de frunte ai vieții economice sau politice din zonă au fost invitați, mulți dintre aceștia confirmând deja participarea la eveniment.

Am crescut în Sfântu Gheorghe și mi-am dedicat proiectele acestui oraș. Ca membru activ în viața publică a orașului, am fost recompensat cu sprijinul total al comunității - moral și material - atunci când am avut nevoie și invit cu mare drag pe oricine crede că implicarea tinerilor este importantă la prezentarea programului electoral duminică la Arcuș”, a declarat Emil Pantelimon, candidatul USL pentru Camera Deputaților în colegiul 1, Sfântu Gheorghe.

Echipa de Campanie
EMIL, CEL MAI TÂNĂR CANDIDAT

Marilena Profiroiu
Cziprian Lorand
Mădălin Guruianu

Comentarii