că tot vorbeam despre manipulări...

Prietenilor, dar și detractorilor mei le cer să citească totuși textul meu integral, publicat și mai jos, înainte de a comenta răstălmăcire manipulatoare despre care fix în acest text vorbeam... haideți să judecăm oameni după fapte și urmări.. .conștiința mea este liniștită și mesajul meu mi l-am dorit ca unul pașnic, care să calmeze, nu să inflameze stupid o situație în care vinovații trebuie rapid și exemplar pedepsiți... chiar cred că nu a fost chiar un gest la locul lui în Covasna, mai ales de când am aflat că a fost chiar în contrapartidă la purtarea eronată a unor tineri maghiari de 1 dec. fix în același liceu... la asta m-am referit, DAR NU CRED CĂ FATA, MINORĂ, ESTE VINOVATĂ DE CEVA... nu cred că asta a reieșit din postarea mea care făcea apel la calm, liniște și pedepsirea adevăraților vinovați, în primul rând persoanele mature și responsabile din jurul ei, începând evident cu un director incapabil să gestioneze asemenea situații... poate că exprimarea a fost nefericită, dar în fond cred același lucru, că trebuie să fim "vaccinuri" și să luptăm cu "virușii"... voi continua să acționez ca un vaccin și îmi vor displăcea profund cei care vor să "viruseze" realitatea...
Speranța mea este în "anticorpii" comunității, oamenii obișnuiți, români și maghiari deopotrivă, care sunt convins că vor decela binele de rău, așa cum au făcut adesea, în ciuda manipulărilor constante la care sunt supuși... Gânduri faine, oameni buni!

Comentarii